Att känna

Hur ska man veta vad man känner, när allt bara är ett virrvarr? Vissa dagar känns det som att de här kommer funka föralltid och jag tycker så mycket om dig. Vissa dagar orkar jag inte alls.. Jag vet fortfarande inte vad jag känner och de är fel mot dig, jag vill ändå inte att du ska försvinna, vilket du kommer göra om det tar slut.
Jag kan inte bestämma mig, jag kan bara inte bestämma mig för vad jag vill, och hur det ska vara.
Vem vet vart man är påväg om 2 månader? vad gör man då? skolan tar slut och allting nytt påbörjas, kommer de att dra ner vår chans att uppleva nya saker? eller hur kommer de att bli..
Samtidigt är du det bästa som någonsin kommer hända mig, ingen kan behandla mig så bra som du gör, du är ett guldkorn.

Men Jag vet inte alls, jag kan inte bestämma mig. Det borde vara så enkelt, men jag vet inte om de bästa är det rätta för mig. Jag vet inte alls.

427164-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0