Älskling :'(

Min fina underbara älskling Nilla finns inte hos mig längre, hittade henne liggandes i hagen igår :(
Jag kände på mig redan när jag visslade och bara den lille kom att något var fel, hon brukar inte vara långt efter.
Men att se henne ligga där, min fina lilla älskling.

Jag skäms så för mitt intresse som minskat, men jag saknar dig så mycket :( Lillemannen stod bredvid henne hela tiden och försökte väcka henne till liv:( och nu fick han flytta igår när han blev ensam kvar.
Inte bara fick han vara med om Nillas död, han fick flytta  och bli jagad av två stora hästar i över en timme, på samma dag.
De märks att han är min bäbis, jag kände mig så överbeskyddande, jag tyckte synd om honom. Antagligen tog han det bättre än mig, han var med henne hela vägen och det känns jättebra.

Jag älskar dig lilla stumpan, och saknar dig något enormt. Du var den finaste hästen jag någonsin sett <3

det var som att du visste på något sätt att det var nära slutet. Jag kunde inte behålla dig längre och Lillemannen hade vi fixat ett hem åt om vi inte kunde sälja e tillsammans. Och antagligen hade du hamnat hos din förra ägare och blivit uthyrd några veckor i taget om och om igen. Och det ville jag verkligen inte skulle hända dig, och antagligen ville inte du heller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0