4 månader med dig

Idag är det 4 månader sen vi träffades och blev tillsammans. Det känns som det var en evighet sen men ändå har det " bara " gått 4 månader.  jag är så glad att vi träffades och jag känner bara mer och mer för dig för varje gång vi träffas.  Du är underbar!


427164-13



Ska snart dra iväg till skolan. Jag vet vad ni tänker... SKOLA`?! ÄR HON DUM I HUVET? oh well, det skulle man kunna tro. Men  vår lärare i Svenska B har varit sjuk i 2 månader. Nu kommer vår lärare från Malmö upp idag och ska ha lektion för oss. För vi missat typ halva kursen med vår lärare. Den enda chansen för honom är att komma helger, alltså en lördag. Men visst, nu på dagen hade jag väl ändå inte så mycket planerat.
Men visst fan tar det emot att gå till skolan, absolut. Uscha!


Men till kvällen blir det fest! det var så längesen och jag är sååååå sugen på att få dansa hela natten och springa omkring:)  De blir peppe och jag i Karlskrona. I hope it will be fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0