Cooolt!

Woho!  Sömmerskan ringde precis och sa att klänningen var klar nu ! SÅÅÅ SPÄNNANDE! så grymt, så häftigt! Jag har en egen fin-klänning nu. Va grymt, så coolt.
Ska hämta den nu någon dag i veckan, kanske imorgon eller på fredag. Hon tyckte jag skulle sminka mig och sådär så hon kunde ta en fin bild på mig :P hahaha. det kommer kännas hur lusttigt som helst, fan va coolt, fasen va spännande!

Blev klar med loggboken till projektarbetet idag men som vanligt krabbar datan lite. Jag vet, den är ny men det är väl jag som gör det svårt för den :P jag brukar nog vara en sån som motarbetar grejer. Antagligen.

Ska snart sticka iväg och hämta mitt Office-student-paket på Konsum. Äntligen, nu kanske det också kan börja ordna sig så jag slipper bli så satans förbannad som jag var i fredags. usch vilken hemsk dag, har aldrig haft en så förbannad och dålig dag, som jag kan komma ihåg iaf. Usch och fy!

Hade en lektion idag, fast faktiskt så åkte jag ifrån den. för jag hade inte kommit hem på 1-2 timmar förrän efter den var slut så jag åkte med sarah till skolan vid 9 sen åkte jag hem så jag var hemma till typ 20-kvart i tio. Det är ju en skön skoldag. Hahah! därför passade jag på att sova lite när jag kom hem och det var djävulskt skönt!

Imorgon ska jag prova på aquabike, gjorde det en gång på idrotten men denna gången är det med någon i simhallen,. det var kul på idrotten så det är nog kul nu också..:) de tror jag nog :)

Anyway. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0