Helvete

Att det ska vara så jävla svårt då! har försökt och fixa hela dagen men skiten vägrar och funger och jag är VERKLIGEN INTE på humör för sånt satans krabb, jag hatar det när man inte ens kan ha en aning om vad man skulle kunna göra för att de kanske skulle funka. Man kan inte ens gissa sig fram! de är fan kasst, jävla skitsystem.
 Så jävla förbannad idag, hatar den. Det är en såndär dag man aldrig skulle vaknat upp på. Allt och alla har gjort mig förbannad och jag hatar det själv också men när allting skiter sig på en dag orkar jag ta mig fan inte gå runt o mesa omkring, de gör mig ännu mer irriterad.
Nej jag kan inte hantera min ilska kanske mn jag blir inte förbannad så ofta, det är bara när saker inte funkar. Typ som nu, och när en sak inte funkar, Ja varför inte ? då funkar inte ett jävla piss.

USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inatt drömde jag om att jag födde en unge, det ska visst betyda att man ska börja ett nytt liv på ett eller annat sätt, och om det nu stämmer så är jag mer än redo för det nu, för nu suger mitt liv o jag vill bli kung på allt.

Kollade på ett program idag om världens största ormar. Rätt ballt, det var den gröna anakondan och nätpytonorm. Anakondan kunde väga 90kg och bli 9 m lång. Eller var det att den andra kunde bli 9m , men iaf, snacka om jätteormar.. Fy fasen för att möta en sådan, det är jobbigt nog med en snok som man tror ska ta dö på en. Anyway så hade dem sprättat upp en anakonda och hittat en människokropp i den, jag vet inte om filmen var retuscherad men ändå. Man har ju hört talas om människor som blivit ihjälkramade och käkade av ormar, fy fasen. Härligt öde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0