Lugnt

Nu är det än en gång fredag och jag känner inget behov av att göra något och det är så skönt. Förut var det alltid så att när det var fredag, ja då var man tvungen att hitta på något. Iallafall kändes det som de. Men idag gör de inte det och de är så jääääääääääääävla skönt! Ska ta de lugnt, städa lite och sådär.
Haha okay, jag låter som en torrboll men ska till skolan imorgon ( jo, jag vet) sen ut på kvällen med Peppe.
Det ska bli kul
Vissa dagar bara studsar det i benen och jag längtar så efter att få dansa, bara dansa en hel kväll! känns som det var alldeles för längesen. Jo, det var Amigo på juldagen. juldagen! hej å hå va längesen. Planerna har bara skjutits fram sen dess så nu åker Peppe och jag själva. Karlskrona blir det denna gången, det var ett tag sen och jag hoppas det blir kul. För nu har jag gått och längtat efter Karlskrona så nu är de dags och det ska bli kul!

Fick hem min balklänning idag, är väldigt nöjd. Har hunnit prova den 3 ggr idag, den sitter verkligen perfekt. Den är iofs gjord till mig men ändå. Den är underbar, jag älskar den . Träffade sömmerskan på aquabiken igår. Haha jag vet de låter tantigt och det var den första tanken som slog oss när vi var där i vattnet och skulle börja. Sarah och jag tänkte samma tanke och kunde inte sluta skratta vilket nästan slutade upp i att vi svalde hela bassängen.
Men nu ska man inte vara fördomsfull mot ordet aquabike för satan va kul det är . Okey, en skumgummicykel i vatten , hmm jo. Men det är väldigt svårt men oj va kul man har. mestadels åt sig själv för man ser dum ut och sen är det kul fast det är väldigt jobbigt. Men absolut värt att prova, ja vill gärna göra det igen nästa vecka!


förövrigt så kommer här en vacker bild på min kusin och jag uppe hos farmor och farfar för väldigt många år sedan. Men jag diggar bilden så därför hamnar den här! 

427164-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0