Nu kommer det igen

Det har känts bra ett tag, men nu kommer de igen. Det är mycket kvar innan vi ens ska ner till Malmö, jag hatar det.
Ja, det är sista nu och det är klart att man ska orka de! tycker snarare de blir svårare. Lycka till och lära sig filosofin på ca 2 veckor. Jävla piss, psykologin var roligare. Kunde gjort den två gånger istället.

Louise undrade om jag inte skulle åka med på reseledarutbildning v.20 i åtta dagar. Det vore grymt. Man besöker Venedig, Prag och Berlin. Skulle behöva lära mig snacka inför folk. Visst det är absolut bra med en bra utbildning och en reseledarutbildning är inte direkt någon last på mitt CV. Men det är mitt i Malmö-perioden och det känns inte bra och missa med tanke på prepp-kurserna som är under tiden.

I just keep on dreaming and work on.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Jag vet, jag var också sån, men nu inser jag det igen. Alla hjärtans dag är inte enbart för dem kära ? är det så? det är väl för de som älskar någon? vän, familj, pojk/flickvän eller vad som helst. Någon man tycker om. Det ska absolut inte bara ha och göra med älskande par, det ska inte vara begränsat.  Om/ när jag firar hjärtans dag som singel någon gång ska jag inte deppa ihop. Hoppas jag inte. Egentligen, det är ju bara en vanlig dag, varför ska man visa sin kärlek just denna dagen? är det inte bättre att dela upp kärleken över hela året istället ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0