Nyladdad

Yeah! Nu har årets rugby varit så nu har jag inga agressioner kvar i kroppen. Det är sjukt, va galen man blir och för att inte tala om förbannad! Det är så skönt när laget på planen förstår det och ger 1000 på att vinna! Och vann det gjorde vi också de flesta matcherna! Även om de ledde till huvudvärk så var de ta mig fan de bästa på länge! Man fick skrika allt man ville, utan att någon brydde sig, man skulle bara göra de.
Jag vet inte vem som vann hela skiten. Spela roll, VMG ägde!

Ibland undra jag över mitt temprament, jag känner mig så arg jämt. Antagligen för jag är trött och jag får ut min ilska på fel saker. Tillexempel hönsjävlarna. De är dem värsta jag vet! skaffa aldrig höns. Det är som att de kacklar och tuppen försöker gala bara för att få mig förbannad, och jävla han lyckas också.  Borde hitta ett sätt att få ur min ilska på.  Förslag?

Och var fasen kommer "man föds inte till man, man blir det" ifrån? JO! det kommer från feministen Simone De Beauvoir och handlar inte alls om män.


"Man föds inte till kvinna, man blir det"  kom ihåg de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0