Once again

"Lovet" är slut och första dagen i skolan börja med tentamen i filosofi, Shjysst!
Nej det gick inte bra på provet, men ändå. Seriöst, vad vinner man på i livet av att kunna 20 filosofer och vad dem sa ? kan man inte bara kolla upp de? Jo ja vet, kunskap är viktigt. bla bla bla. Kan man inte få andra kunskaper genom erfarenhet istället?

Filmen "Happy Feet" är en tragisk film, väldigt hemsk, för att vara teknad. Njo ja vet nog vad ni tänker. En snart 19-årig tjej kollar på tecknat, men vem behöver inte tecknat ibland?
Iallafall, jag var hundra procent säker på att Mummel ( huvudpersonen ) aldrig skulle få återse sina föräldrar eller någon han tyckte om igen och jag tänkte faktiskt vem fan som kunde göra en sån film. Okay om de är mer komedi, drama eller så, men inte tecknat. No, de ska alltid sluta lyckligt. Varför ändra på de nu?

Förövrigt har jag lust att komma igång med mitt liv igen, med de menar jag träning. Ska och simma idag och skulle gärna vilja träna en runda mellan lektionerna imorgon, så är någon sugen så let me know? 

Louise och jag har bestämt oss. Malin sa till mig i lördags att vi kunde kontakta Gustav eftersom han var i Norge och kanske kunde hålla lite utkik åt oss medans vi letar här hemifrån. Det vore ju perfekt. Jag vet inte riktigt vad det kommer bli av de, men jag behöver det verkligen och det skulle vara kul om vi kom iväg, du och jag på vårt efterlängtade äventyr =)

Och som en sista önskning hoppas jag att Malin kommer hem från Australien snart, knotten berättar inte för någon när det är dags att komma hem igen. Vilket jag länge tyckt det har varit dags för. =) De har varit i Australien sen Augusti och jag saknar dig och vårt banankrig  =)427164-9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0