Social?

Igår var det utgång som gällde och vi hade väldigt kul. Eller jag tycker iallafall det var kul. När vi väl kommit in på det stället vi skulle för kvällen så sågs vi knappt ingenting Peppe och jag. Men vi känner varandra så väl så det spelade inte så stor roll. Grejen var den att man kunde va lika anti-ensam som man var om man var med henne. Och det är det jag tycker är roligt. Att man kan gå fram till folk, prata med dem och bara ha kul. Visst det är kanske en fyllegrej men det är ändå viktigt att man gör det tror jag. För det är jävligt kul och man träffar ju så många trevliga människor. Sen finns det alltid dem man alltid har lite svårt för eller folk man känner lite sådär halvt eller något.

Huvudsaken är att man vågar ta steget och gå fram, hälsa och bara prata lite. Det kan bli så uppskattat både för dig själv och till den du går fram till. Det var de roligaste på hela kvällen igår förutom att dansa då förstås! inget kan ta över dansens första plats, of course not! :-)

427164-14

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söt bild

2008-02-10 @ 10:26:18
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Clemence

sött

2008-02-10 @ 10:30:06
URL: http://clemence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0