Vecksjo

Yeah, det var ingen lång dag idag heller i skolan. Åkte till Växjö och kollade in arkivet i utvandrarnas hus. Endel luktar skumt. Jag vet att de ser konstigt ut att läsa men jag vill inte va elak och ge ut några namn, hur snällt är de ?
Nej idag är jag snäll, fast ändå inte. Anyway, köpte en ny töjning. Ska börja om från början så ja köpte en ännu lite coolare. Faktiskt och jag är nöjd! Fick med mig helosan till töjning, har jag aldrig fått innan! men de gick hur lätt som helst att få in den då och de är bra. Var tydligen bra om någon sprack också. Himla fint de.

Däremot så är jag irriterad på folk idag. Jag har begränsningar, jag vet det. Tyvärr och jag vill inte bli ännu mer begränsad. Men visst ska jag inte dissa ärlighet, de är det man ska va. kan man vara det så tycker jag det är bra, till viss del. De finns alltid för- och nackdelar med allt.

Skulle åkt in med tåget till Växjö idag, med ett kort som man får via skolan. Så vi fick kortet och gick nöjt ner till stationen. Men pga att några ungjävlar som alltid förstör därnere och är några satans omogna typer som inte har bättre saker för sig så var dem sönder så vi fick gå in till resebyrån. Där säger hon att detta kortet fungerar bara inom Kalmar län, det kommer ni inte till Växjö med. Okej liksom men jaha ? skulle vi till Kalmar, sa vi någonsin att vi skulle till Kalmar ? dont think so. Så vi fick ta Emmas bil istället och köra in. Visst hon ska få ersättning av det och så men ändå. Länskort borde man ha mer koll på.

Matte är jävligt svårt. jag kan inte, jag är begränsad och jag suger på matte. Ändå valde jag det, skyll mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0