Åh vad jag längtar!

 Jag vill bara ha helg helg helg!  jag orkar knappt kolla åt den där jäävla geografiboken mer, den tar kål på mig. Jag blir alldeles knäpp. Ändå orkar jag inte ta tag i de, det känns som de jag kan kan jag, ja kan inte lära mig mycket nytt idag och imorgon. Ska försöka lära mig vindsystemen, okay det ska jag göra. Sen vet jag inte, jag hoppas det gått någorlunda på skrivningen. Men jag har ingen aning, absolut ingen aning. De vore inte kul o göra om tentan bara för det gått dåligt, nej nej nej tack!

en önskning?
Då vill jag ha fredag eftermiddag, har gjort muntliga och varit på mötet med Stufvenäs-mannen och är hemma. Fixar iordning och så tills Emil kommer sen köra och hämta honom vid tåget och bara kramas. De vill jag ha, nu tack.  Utgång i Karlskrona med på lördag, förhoppningsvis. Om de är någon som följer med förstås, jag vet inte varför. de är ofta måga väljer att inte följa med. Man måste väl få leva livet lite? inte bara skola skola skola. Även om de känns som de behöves för det mesta så måste man få vara ungdom med annars passerar hela ungdomen och tonåren av att man inte hittar på någonting. Det gäller att hitta en balans.

Satans kallt överallt, det snöar och har sig, jo jag tycker om snö men idag är jag frusen och de är kallt och jag vill bada men ja kan inte bada än. tyvärr. åh . Snö! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0