Äntligen!

 Nu är det äntligen fredag och geografin är avklarad! Emil kommer och på måndag ska jag prova min balklänning, den är halvklar. Tillräckligt mycket klar för att jag ska kunna prova den och se så den sitter bra, sen är de ju saker som ska på och så s¨å de är lite kvar.!! åh va skönt! För stunden så är allt bra, allt flyter på så jävla gött! :D  det är mycket kvar men denna helgen ska de inte bli ett skit med skolarbetet och göra, no way :)

Hoppas fortfarande på utgång imorgon, ingen som har bestämt sig än om de ska med ut eller inte. Eller jo vi är 3 än så länge men det är inget bra tal. Därför hoppas jag att många av er bestämmer er för att åka med och ha lite roligt!

Ah det var väl egentligen inte så mycket jag hade och berätta. Hoppas alla får en härlig helg och ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0