Första gången

Yes, detta blir det första inlägget från min nya dator, var i stan idag med pernilla vilket resulterade i en piercad tunga och en bärbar dator, vi köpte lite kläder och så var vi nöjda.:)
Har tagit i stort sett hela eftermiddagn att fixa ihop oc knåpa med detta, men det har ändå gått väldigt bra, de är inte så himla invecklat som man ibland kanske vill tro. Jag är väldigt nöjd iaf, måste bara lära mig den riktigt, men de ska väl inte vara några problem :)

Ännu en helg är avverkad, det går snabbt, varendaste gång. Och jag saknar dig som en toker, du är bäst!  längtar redan efter dig igen mitt lilla element :)
Miss you miss you!

Vet inte riktigt vad som kommer hända denna veckan, får se lite ska iaf iväg och simma en dag, de behövs nu det var ett tag sen. kanske att det blir utgång i Malmö till helgen? I hope so :) It would be nice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0