Lycklig

Idag var ännu en kort dag i skolan, hade bara skrivningen i geografii sen åkte vi hem, gött! det känns som man kan börja leva igen när man kommit igenom halva bara, tänk då när muntliga är klar, om man kommer dit! usch, läskigt. det går nog.

Nu har jag min kavaljer klar till skolbalen. =) Emil valde att gå med på min istället för sin egen, jag vill inte tvinga med honom från hans egna då hans egna antagligen är lite festligare än vad min är. Men jag blir bara glad om han vill med.  Är med och fixar till vår bal så det kan vara lite extra kul att gå på den också då. Förresten så ska vi ha möte med han som ska hjälpa oss med planeringen av allting, han jobbar på det stället där vi ska vara. Frågan är bara om man ska hyra ett band eller något i några timmar som kan spela lite sen kan man  ha endel skivor med sig till senare på kvällen. Det vore ju rätt kul faktiskt. Ska ha balen tillsammans med Torsås , de gör nog att vi blir lite fler och det är roligt eftersom vi har rugbyfesten, julfesten och annat tillsammans med dem. =) kan vara kul att avsluta skolgången med dem också. Balen är den 2 Juni och vi går ut den 5 Juni, det är helt otroligt!
Det är snart liksom, de är snart dags att ta steget ut i livet, göra vad man vill. de är sjukt, sjukt kul! =)  jag längtar nog... Ja de gör jag, komma ifrån skolan ett tag och bara få vara ! Lovely!

Blir ingen spinning idag, Sarah hade jätteont i magen så det får vänta. Ja vill inte komma dit själv första gången. haha, jag är för feg för det, men ah, de får bli nästa vecka.

Jag är så lycklig, idag är jag lycklig och det är underbart! allt är så jävla toppen! =) Mycket tack vare dig =)
image6


En häftig grej. Diskuterade mitt namn med Emil, att det kommit från Anna och Anne och det är väl kanske inte någon merit när man kan ha ett namn som ensamt betyder någonting. Men då hittade Emil The Annie awards och det är ju faktiskt rätt häftigt. Kolla själva!
http://www.annieawards.org/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0