Söndag

Ah, helgerna går så fort, dem är inte alls som veckorna.Väldigt konstigt. Denna helgen har varit utan min älskling. Det har känts konstigt men jag tror fortfarande på att man måste få sakna varandra mycket lite emellanåt, visst saknar jag dig när vi träffas också., väldigt mycket.

Söndagen har gått till att plugga, det börjar verkligen bli segt nu så på tisdag hoppas jag att jag svarar rätt på tillräckligt många frågor, får läsa lite till. Det vore alldeles underbart om jag fick klara denna, jag vet de är upp till mig hur mycket jag pluggar och för att inte utmana ödet eller något men så känns de som att de skulle kunna finnas en chans att jag klarar det, förhoppningsvis.

Ska på bio ikväll. Försoning, den verkar bra faktiskt, kanske därför vi ska gå på den. Det blir i Växjö, det är en himla mysig stad och de är en bra bio tycker jag. Åker hellre dit än till Kalmar eller Emmaboda iallafall. Hahaha!  Förresten så hade Växjö 25 MINUTER sol under hela december, man brukar snacka om timmar men detta är minuter. Växjö ligger nog i höjd med Borås. Att de alltid regnar där. Sjukt.

Förövrigt känns de fortfarande lite tråkigt och förvirrande mitt liv. Ensamt och sådär, men de lär väl gå över eller så gör jag något åt det, sen.


De är söta på något vis.=) Haha! söt =)



Uppdatering:
Bion var bra, den var rätt lång. 2 timmar och några minuter, men den va bra . Dumt slut men det var bättre att båda dog än att bara den ena dog som det alltid annars är i krigsfilmer. vi såg försoning, yepp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0