SUCK!

åh jag blir så trött, sluta säga saker till andra. säg det direkt till henne det handlar om istället  då slipper man problemen. Smidigt och enkelt och sanningen kommer fram. mycket bättre.

Idag fyllde farfar år, 72 år! Grattis farfar!  det var ett trevligt kalas, men som vanligt spårar det ur så jag åkte hem. Det är mycket konflikter i den delen av släkten och de kommer fram vid såna här tillfällen. tyvärr. Alla blir så högljudda, det går bra i början men sen orkar inte öronen längre och inte huvudet heller tillslut. Alkohol gör folk högljudda och känsliga.

Jobbade första gången på länge idag, det kändes konstigt men de gick ändå rätt snabbt. men jag vet inte. Vart jag än vänder mig just nu känner jag mig ensam, som att ingen är rikktig. det låter nog jättekonstigt. Grejen är nog den att jag behöver komma härifrån, men vilken tonåring tänker inte så när de bor i en liten byhåla som inte har vettiga saker att göra?

tror jag ska sova snart, visst det är lördag men man måste inte va uppe halva natten  för de.
byeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0