Fri, fri, friiiiiiii !

Yes nu är det äntligen slut.
Jag har gått ut gymnasiet, jag är klar med gymnasiet !!!! det är helt galet, och det mesta har gått bra! Halleluja va göttans!
Angående sömnproblemet inför muntliga idag kom jag ingen vart.
Stannade uppe, gick ut klockan 5 och sprang en runda, inte mycket folk ute en söndagmorgon, kan jag varmt rekommendera haha, inte ens bilar fanns de på vägarna knappt.
Sen visade sig att en av mina lägenhetskompisar hade varit vaken hela natten hon också.
Det resulterade i 26 vakna timmar, de är nog nytt rekord för min del faktiskt :) vilket jag helst aldrig gör om heller för den delen.

Ha en underbart toppen fin söndag, I know I will! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0