Hemma

Japp, tillbaka från storstaden, hem till de lugna och tysta. Det är skönt när man vet vad de är som väntar en, inte sommarjobbet men de andra. Balen och studenten, ska inte bli helt fel.

Känner nu framåt kvällen dock att de kommer bli ensamt att sova själv inatt, ingen att kunna prata med om man skulle vilja. Men de ska väl gå, man vet aldrig om man kanske kommer leva livet ensam, då måste man ju faktiskt kunna sova ensam :)


jag vet inte om jag är lycklig. Tror inte jag tycker om att vara ensam på kvällarna, de är mina tankestunder, mystiska sådana är de också.

Lätt Kvällsdepression?


Kommentarer
Postat av: FRIDAH

ushc, gillar inte heller att vara ensam på kvällar ./

2008-05-28 @ 23:04:17
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll!:D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-28 @ 23:11:46
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0