Sjuklig sömnlöshet?

Nu har det baske mig gått överstyr!

Läste alldeles för mkt innan jag gick och lade mig så först kunde jag inte sova p.g.a det.
Sen drack jag kaffe och tog en koffeintablett på förmiddagen för att kunna orka plugga under dagen så jag skulle vara redo för tentamen imorgon, eller idag klockan 09.00, vilket snart bara är 5 timmar kvar och ca 3,5 timmar och sova.

Fick en somna-in tablett av min vän innan, för snart 1, 5 timme sen. Men jag är fortfarande vaken och har kollat på Simpsons i en timme. Vad är det med mig? de är fan sjukligt. Ändå lät jag bli att sova på dagen så att jag skulle kunna sova inatt, my ass att de funkade då.

Men nu däremot känner jag mig nästan lite trött så kanske om jag lägger mig ned att det kommer, I do hope.

God natt alla nattugglor

03:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0