Vinter-yra!

woooo! snö snö snö överallt! :) jag älskar det, men de gör inte mina tår. Det är alltid dem som drabbas av kylan... Men det är väl inte fel med fotbad, snarare mysigt.

Och vetskapen om att det bara är ca 1, 5 månad och 40 graders skillnad kvar tills jag är i värmen, i Afrika, på mitt livs äventyr.
Japp, kan vara det som gör allt så jävla lätt och härligt! :)

Börjar bli sugen på att skaffa mig en egen lägenhet, fast egentligen skulle jag nog aldrig klara av att bo själv. Skulle nog gå ner mig helt
hur hanterar ni som bor ensamma att bo ensamma? är det inte väldigt.. jobbigt ibland?
Pluggar man och så är det kanske annorlunda? jag vet inte.. Har aldrig bott ensam heller så vad vet jag egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0