Cheesy

Lite så känns det..jag kommer låta sååå cheesy men jag längtar så in i tills jag ska få träffa mina underbart söta, perfekta underbara små brorsdöttrar :) Spendera hela kvällen och förhoppningsvis någon timme på morgonen med dem! Åh. Kärlek!!

I helgen blir det även Linköping. Grilla hos en kompis och kankse dansa lite! Se vad som finns och erbjuda..:) Har dock aldrig varit i Linköping tidigare så det ska bli skoj !
Det jag längtar mest efter är nog ändå bilresan...ROOADTRIP!! Fan va gött de är! Hög musik, solbrillor och gärna lite sol med på det, bra vänner och en tre timmars bilresa framför sig !

Livet är lite för bra just nu, BUT I LIKE IT A LOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0