Det bästa av två världar?

Ja, det är lite så det känns.. Varje gång jag kommer hem. Miljöombytet gör mig trött, men att komma hem ger mig den energi och glädje som behövs ibland när det är tungt.

Ligger i soffan, hemma i skogen efter en underbar dag. Solen har värmt mig hela dagen, har umgåtts med vänner jag sällan träffar men som ändå finns där, hälsat på min kusin och min lille pålle. Idag har allt flutit på och varit allmänt underbart. Men som dem säger, efter varje regn kommer solsken.. och igårkväll var väl en regnperiod för min del. Men nu är det inte sånt min blogg ska utgå ifrån.

Imorgon blir det storstaden igen och verkligheten ska träda in igen, längtar till sommaren där ingen skola och skolarbete snor all värdefull tid från att bara vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0