Mardrömmarnas tid

hallå där!
Har kommit in i en grymt jobbig period där alla omkring mig dör, i mina drömmar som tur är. Men det är inte lättare för det...
Vaknar upp på nätterna, antingen för att jag gråter eller för att hjärtat slår i 200.
Vet inte varför det kommer så mycket hemskheter på en gång? det är inte under en natt, utan lite då och då.

Inatt drömde jag att min pappa hoppade ner för ett stup och offrade sitt liv för att det skulle hjälpa min farfar att få pengar för att kunna klara sig... För ett tag sen så drömde jag att  min brorsdotter ramlade i vattnet och hur mycket jag än försökte få upp hennes huvud från vattnet så gick det inte.
Har även drömt om Oves fru i Solsidan, men det var en helt annan nivå av mardröm, haha. och absolut inget sexuellt för den som ens tänker såna tankar!

Att läsa om alla hemska situationer som folk sätts i världen om, vare sig de vill eller inte får en att tänka till. Det är väl därför jag drömmer om allt detta. Vilken jäääävla tur man har att man lever som man gör, att inget hemskt har hänt de man älskar och att man får ha dem så nära att vill man, så kan man hälsa på.
Jag behöver inte fly Sverige och min familj, någon i min närhet har inte blivit bortförd, pistolhotad, dödad, misshandlad, våldtagen eller sårad på något vis som har med en annans ondska att göra.

Tack så mycket! och snälla, låt det förbli så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0