Soja-sås?

Det är sista gången jag köper soja!
Från och med nu!( ...eller ja, när flaskan är slut) så ska jag inte införskaffa mer soja. Jag överkonsumerar det när ja använder det. För ett tag sen lyckades jag få 1,5 liter sås som bara smakade soja sen flöt det runt en kycklingbit någonstans däri. Skitäckligt!

Idag återupplevde jag detta trauma, fast med köttfärs och nu vet jag inte.. jag sköljer ner det med ett glas rött så smaken är inte lika illa.. Men vem vet den dagen jag ska värma det och inte har vin i närheten. please , let that day never come.

I helgen ska en kompis och jag till ett vinslott i Tomelilla, på tal om vin. Det ska bli nice:) älskar att få köra bil och göra små roadtrips, ska bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0